...........................

Image Map

wtorek, 3 maja 2016

#2 Francja Elegancja




Hejka!


Dzisiaj kolejny post, już drugi w tym tygodniu. Jest to stylizacja na 60-te urodziny mojego wujka.
Ubrałam się dosyć elegancko, w końcu to okrągłe urodziny. Outfit bardzo mi się podobał. 
Ciuchy wybrała moja mama, która bardzo pomaga mi w prowadzeniu bloga. 
Jeśli chodzi o stylizację, to miałam na sobie bluzo - bluzkę z Top Secret, czarną, dopasowaną. spódniczkę, która ładnie komponowała się z czarnymi wzorkami na bluzie z włoskiej firmy - Fracomina (sklep nie dostępny stacjonarnie w Polsce, ale ciuchy z tej firmy można kupić na Zalando).  Torebka była z Versace, a naszyjnik z Clarie's. Włożyłam także moje ulubione sztyblety z eobuwie.pl. Całość ładnie wyglądała. 



Na zakończenie chciałabym Wam bardzo podziękować za prawie 90 wyświetleń.


I napiszcie w komentarzu jak podoba Wam się wygląd bloga. Zrobiłam go w 100% sama i jestem z niego mega dumna :).

Kilka zdjęć stylizacji (blogspot trochę popsuł jakość):

























XOXO, Maya <3

bluza - Top Secret
spódniczka - Fracomina
buty - eobuwie.pl
naszyjnik - Clarie's
torebka - Versace Jeans

foto: moja Mama
aparat: sony a6000


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz